ماسک صورت حاوی شی باتر روغن نارگیل و خاک رس ویتابلا

  • تقویت کننده و نرم کننده ی پوست
  • شادابی پوست
  • روشن کننده ی پوست
  • پاکسازی پوست های حساس
  • پاکسازی منافذ گرفته ی پوستی
  • جوانسازی پوست
  • ابرسان فوق قوی
  • کمک به کاهش روند پیری پوست
19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ناموجود

قیمت محصول:​

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

امروزه انسان برای شادابی و لطافت پوست خود از محصولات مختلفی استفاده میکند که یکی از محصولات مراقبت پوستی که شامل مواد مغذی است که باعث آبرسانی و شادابی و شفاف بودن پوست می شود ماسک صورت حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس ویتابلا است. خاک رس موجود دراین محصول سلول های مرده و کهنه ی پوست را از بین برده و سلول های تازه را در پوست جایگزین می کند و در نتیجه باعث شادابی و لطافت پوست می شود.

فواید استفاده از ماسک صورت ویتابلا:

این ماسک لایه بردار صورت ویتابلا حاوی شی باتر، روغن نارگیل، آلانتوئین، گلیسرین، خاک رس طبیعی می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم که استفاده از آن برای صورت باعث می شود پوست به طور عمیق پاکسازی شده و نرمی و لطافت و شادابی به پوست بازگشت داده می شود.

شی باتر: روغنی است که از آجیل درخت آفریقایی شیا کاریته به دست می آید که درختی مقدس در آفریقا محسوب می شود. عصاره شی باتر غنی از ترکیباتی همچون چربی های اشباع نشده غیر صابونی، اسید های چرب ضروری، فیتوسترول ها، ویتامین E و D، پروویتامین و آلانتوین میباشد. استفاده از این روغن در محصولات پوستی باعث تقویت پوست و افزایش مقاومت پوست در برابر آلودگی های محیطی و هم چنین مرطوب کننده ی بسیار قوی می باشد.

روغن نارگیل: روغن نارگیل خاصیت بسیاری برای سلامت بدن، پوست و مو دارد که استفاده از آن باعث طراوت، شادابی و زیبایی پوست شده و روند چین و چروک شدن را کاهش می دهد. هم چنین از این روغن در درمان بیماریهای پوستی از جمله: اگزما، پسوریازیس و خشکی پوست استفاده می شود.

آلانتوئین: آلانتوئین موجود در این محصول باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و آبرسانی و نرم کنندگی برای پوست می باشد و هم چنین مانع از شکل گرفتن آثار مخرب ناشی از تابش شدید نور آفتاب بر روی پوست می شود.

مزایای خاک رس صورتی برای پوست چیست؟

خاک رس صورتی، برای پوست های حساس و خشک: خاک رس صورتی حاوی مواد مغذی و ترکیبات موثری از جمله: آهن، پتاسیم، منیزیم، سیلیکا و کلسیم می باشد که یک نوع لایه بردار طبیعی محسوب می شود و باعث شده سلول های کهنه و مرده ی پوست را ازبین برده و سلول های جوان را جایگزین کند و هم چنین منجر به افزایش شادابی، زیبایی و طراوت پوست می شود.به دلیل ملایم تر بودن در تاثیر گذاری، می تواند برای پوست های خشک و حساس و تحریک پذیر مورد استفاده قرار بگیرد.

ماسک صورت حاوی شی باتر روغن نارگیل و خاک رس ویتابلا

یکی از بهترین ماسک ها برای پوست های حساس

طرز استفاده از ماسک صورت حاوی شی باتر، روغن نارگیل و خاک رس ویتابلا:

ماسک را به صورت یک لایه ضخیم روی صورت تمیز بمالید و اجازه دهید حدود ده دقیقه بماند و سپس ابکشی نمائید. از مصرف در ناحیه اطراف چشم خودداری نمائید. ماسک را می توان برای یک یا دو بار در هفته استفاده نمود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک صورت حاوی شی باتر روغن نارگیل و خاک رس ویتابلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی