کرم آبرسان لاکچرین کوین اورجینال

  • شادابی پوست
  • آبرسان قوی و عمیق پوست
  • جلوگیری از چین و چروک های پوستی
  • جلوگیری از خشکی پوست
  • مناسب برای انواع پوست ها
  • جذب سریع و آسان توسط پوست
12 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

1,298,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

از جمله مشکلاتی که بعضی از افراد با آن مواجه هستند خشکی پوست است و برای جلوگیری از خشکی و هم چنین چربی اضافه ی روی پوست از کرم های آبرسان باید استفاده کرد. کرم آبرسان لاکچری کوین رطوبت و الاستیسیته ی پوست را بهبود می بخشد و به نرمی و منعطف شدن لایه ی خارجی پوست کمک زیادی می کند.

فواید استفاده از کرم آبرسان چیست؟

استفاده ی مداوم و روزانه از کرم آبرسان ازخشکی، پوسته پوسته شدن، زبری، خارش پوست و چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند و در نتیجه روند پیری پوست را به تاخیر می اندازد، طی تحقیقات گسترده ای که انجام شده افرادی که از آبرسان استفاده می کنند نسبت به افرادی که پوست خشکی دارند چین و چروک های کمتری دارند.

با بالا تر رفتن سن انسان خطوط ریزی در صورت به وجود می آید که در اثر استفاده از این نوع محصول می توان آن را کم کرد. این محصول یک لایه ی محافظتی بر روی پوست ایجاد می کند که مثل سدی در برابر آلودگی های محیطی و همچنین اشعه ی ماورا بنفش عمل می کند.

این کرم برای انواع پوست فرموله شده است و می تواند به صورت عمقی باعث آبرسانی پوست شود و این عمیق بودن روند پیری پوست را کاهش می دهد و باعث شادابی و طراوت آن نیز می شود.

بهترین زمان استفاده از آبرسان چه زمانی است و بعد چه مدت نتیجه حاصل می شود؟

همان طور که می دانیم استفاده از آبرسان برای پوست امری مهم و ضروریست که متخصصان پوست روزانه دو مرتبه پیشنهاد می دهند و معتقدند هر چه پوست خیس تر باشد کارکرد آبرسان به عمق پوست بهتر است در نتیجه صبح ها و شب ها قبل از خواب پوست صورت خود را شسته و یک لاایه از کرم را بر روی پوست خود بمالید.

اما در این زمینه که این کرم بعد از چه مدت می تواند نتیجه ی مطلوبی داشته باشد، نمی توانیم زمان مشخصی ارائه بدهیم بلکه متناسب با هر نوع پوست و تلاشی که آن فرد  برای مراقبت پوست خود انجام می دهد می تواند به نتیجه ی خوب و مطلوبی برسد. اما نکته ی قابل توجهی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که در انتخاب آبرسان دقت خود را به کار ببریم که بعد از استفاده نتایج رضایت بخشی برایمان حاصل شود.

کرم آبرسان لاکچری کوین

درمان خشکی، چین و چروک و زبری پوست

تفاوت بین دو محصول آبرسان با مرطوب کننده چیست؟

برخی از مردم تفاوت دو محصول آبرسان و مرطوب کننده را نمیدانند و فکر میکنند هر دو یک محصول هستند اما  بین این دو محصول تفاوت زیادی وجود دارد، هر چند این دو کرم مکمل هم هستند، و اما از جمله نکات قابل توجهی که می توانیم به آن اشاره کنیم عبارتست از:

آبرسان ها به صورت عمقی رطوبت پوست را تامین می کنند و با ایجاد لایه ای نازک از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری می کنند در صورتی که مرطوب کننده ها به دلیل وجود روغن در فرمولاسیون آن ها، چربی پوست را حفظ کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کنند.

آبرسان ها پوست را بصورت نم دار نگه می دارند اما در مقابل مرطوب کننده ها خاصیت مسدود کنندگی برای جلوگیری از خارج شدن آب و رطوبت را دارند.

از دیگر تفاوت ها می توان به زمان استفاده ی آن ها اشاره کرد برای اینکه نتیجه ی بهتری برایمان حاصل شود ابتدا باید از آبرسان استفاده کنیم تا پوست رطوبت کافی خود را به دست بیاورد و سپس با استفاده از کرم مرطوب کننده از خروج آب و رطوبت پوست جلوگیری کنیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم آبرسان لاکچرین کوین اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی