کرم ضد لک لاکچری کوین اورجینال

نرم کننده ی پوستشفاف سازی پوستروشن کننده ی پوستجلوگیری از لک های پوستیمرطوب کننده ی پوستصاف و یکدست شدن پوستجوان سازی پوست

14 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

1,060,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

همان طور که می دانیم مراقبت از پوست یکی از مهم ترین بخش زندگی هر فرد می باشد. لک های پوستی که در اثر عوامل مختلف ایجاد می شود در بسیاری موارد می تواند برای فرد آزار دهنده و ناخوشایند باشد. کرم ضد لک لاکچری کوین به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی که دارد در بین افراد طرفدارن زیادی را به خود جذب کرده است و به دلیل بافت سبکی که دارد به خوبی بر روی پوست می نشیند.

 ضد لک لاکچری کوین چیست؟

این محصول یکی از مهم ترین محصولات در زمینه ی مراقبت پوست است زیرا کرم ANTI SPOT از برند LUXURY COIN اکسیر شگفت انگیز برای زیبایی بیشتر است که به دلیل داشتن ترکیبات خاص و بی نظیری که دارد خیلی طبیعی لک های پوستی را از بین می برد و هم چنین به عنوان نرم کننده نیز عمل می کند و پوست را نرم و شفاف می سازد.

هر آن چیزی که برای یک ضد لک قوی نیاز است تماما در این محصول جمع آوری شده است. این کرم وظیفه دارد که لک هایی که از قبل بر روی پوست ایجاد شده را کمرنگ و محدود کند و از ایجاد لک های جدید جلوگیری کند.

از جمله نکته قابل توجهی که می توان به آن اشاره کرد این است که این کرم به دلیل داشتن آبرسان پوست را نرم و شفاف می سازد و نیازی به مرطوب کننده نمی باشد.

کرم ضد لک

از بین بردن لک ها و کک ومک های پوست

مزایای استفاده از لوسیون ضد لک لاکچری کوین چیست؟

این محصول به دلیل داشتن ترکیباتی که در آن به کار رفته است سبب شده تا آن را از سایر محصولات متمایز کند که از مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آلفا آربوتین: یک ضد لک بسیار قوی می باشد که علاوه بر از بین بردن لک های پوستی، تناژ پوست را اصلاح و روشن می کند و زیبایی از دست رفته را به پوست بر می گرداند.

نیاسینامید: یکی از مشتقات ویتامین B3 می باشد و یک ماده ی مهم و ضروری برای تغذیه ی پوست به شمار می آید که کمبود آن عوارض مختلفی را ایجاد می کند.

آلفا بیزابولول: این ماده به خودی خود دارای خاصیت های مختلفی است از جمله:

ضدالتهابی: 

این ماده می تواند ترشح لوکوترین و اینترلوکین را کاهش دهد و دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی ست.

ضدتحریک: 

بیزابولول می تواند از پوست در مقابل تنش های روزانه محافظت کند و دارای خاصیت ضد سوزش و ترمیم است که روند بهبودی پوست را سریعتر می کند.

مناسب برای پوست های حساس:

این ماده از گیاهان طبیعی خالص استخراج شده است و سازگاری خوبی با انواع پوست دارد و هم چنین برای کسانی که آلرژی و پوست های حساس دارند بسیار مفید است و علاوه بر خاصیت ضد التهابی و ضدباکتریایی، تسکین دهنده و آرام بخش نیز برای پوست می باشد.

ضد آفتاب:

این ماده می تواند ارزش SPF را در هنگام استفاده در محصولات ضد آفتاب افزایش دهد.

پیشگیری از آکنه:

بیزابولول خاصیت نفوذ پذیری بالایی دارد به گونه ای که که در عمق پوست نفوذ می کند و به عنوان عامل اصلی یا کمکی برای پیشگیری و درمان بیماری های پوستی مانند آکنه است و روی پوست اثر حالت دهنده دارد.

روغن کالاندولا یا گل همیشه بهار: این روغن دارای ویژگی SPF و خاص ضد آفتاب است که در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند. هم چنین به دلیل خاصیت آبرسانی به زیبایی و طراوات پوست کمک بسیاری می کند.

طرز استفاده از کرم ضد لک چگونه است؟

ابتدا توصیه می شود در زمینه ی هر گونه مراقبت های پوستی ابتدا به پزشک متخصص مراجعه شود و محصول متناسب با نظر پزشک تهیه شود.اما اگر بخواهیم در مورد نحوه ی استفاده از این کرم توصیه هایی داشته باشیم این است که دو بار در روز باید استفاده شود یک بار در صبح و یک بار در شب و قبل از استفاده ابتدا باید صورت را با شوینده ی مناسب شست و بهتر است کرم را به تمامی قسمت هایی که لک وجود دارد مالیده شود تا بعد از گذشت مدتی نتیجه ی خوب و مطلبی برایمان حاصل شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کرم ضد لک لاکچری کوین اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی