میسلار واتر پوست لاکچری کوین اورجینال

آبرسانی عمیق و تغذیه ی پوستحذف کامل و موثر آرایشقدرت پاک کنندگی فوق العادهجلوگیری از خشکی و کشیدگی پوستبدون نیاز آبکشی

10 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

795,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ٢٠.٠٠٠.٠٠٠ تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

افراد زیادی هستند که به خود بسیار اهمیت می دهند و اگر شما هم جز این افراد محسوب می شوید که به خود اهمیت می دهند و پیگیر محصولات جدیدی هستید که به روتین پوستی خود اضافه کنید میسلار واتر پوست لاکچری کوین از جمله این محصولات است که به تازگی در شرکت بیز تولید شده است. این محصول شرکت دکتر بیز نیز همانند محصولات دیگر بسیار با کیفیت بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد که در ادامه ی متن به معرفی و خصوصیات ویژه ای که این محصول داراست می پردازیم.

میسلار واتر لاکچری کوین بیز چیست؟

میسلار واتر LUXURY COIN محلول پاک کننده ی صورت است که به طور ویژه ای برای پاک کردن آرایش، چربی و آلودگی ها و هم چنین مراقبت از پوست طراحی شده است. میسل های (micelles) موجود در این محصول باعث شده آن را خاص و منحصر به فرد کرده که قدرت بسیار بالایی در پاکسازی دارد. میسل ها مولکول های ریزی هستند که دارای دو بخش آب دوست و چربی دوست هستند که بخش آب دوست کمک می کند تا آلودگی ها به راحتی از روی پوست شسته شوند و بخش چربی دوست در واقع چربی ها و آلودگی های روی پوست را جذب کرده است.

 

میسلار واتر لاکچری کوین

پاک سازی عمیق پوست از آلودگی ها

خاصیت میسلار لاکچری کوین چیست؟

این محصول یک انتخاب عالی برای پاکسازی و حفظ سلامت پوست می باشد و به دلیل ترکیبات ویژه ای که دارد باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند و یکی از محبوب ترین محصولات در روتین های پوستی محسوب شود. و اما خاصیت های بسیاری که می توان به آن اشاره کرد عبارتند از :

استفاده ی آسان و راحت: به آسانی می توان با پنبه یا پد آرایشی پوست را تمیز کرده و نیازی به شست و شو ندارد و یکی از بهترین گزینه ها برای سفر یا مواقعی که انسان دسترسی به آب ندارد، می باشد.

آبرسانی: به دلیل وجود ترکیبات آبرسان به مرطوب سازی پوست کمک بسیاری می کند.

حذف کامل و موثر آرایش: به طور کامل و موثر آرایش صورت، چشم ها و لب را و حتی آرایش هایی که در برابر آب مقاوم هستند را پاک می کند و نیازی به محصول جداگانه ای نمی باشد.

پاکسازی عمیق: بدون اینکه نیاز باشد پوست را با آب شست و شو دهیم آن را به صورت عمیق از آلودگی ها و چربی ها تمیز می کند به صورتی که به مالش شدید پوست احتیاجی نیست.

ملایم برای پوست: با پوست سازگار است و حس خشکی یا تحریک پذیری در پوست ایجاد نمی کند زیرا فاقد الکل، صابون و مواد شیمیایی ست.

از جمله نکته ی قابل توجهی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که این محصول در دو نوع مختلف یعنی چرب  و خشک کوین تولید شده است که هم برای پوست های چرب و هم برای پوست های خشک قابل استفاده می باشد. هر دوی این محصول به دلیل داشتن ترکیبات مغذی و عصاره های مغذی به مات شدن پوست کمک بسیاری می کند و چربی پوست را کنترل میکند.

میسلار واتر لاکچری کوین

حذف موثر آرایش کامل صورت

نحوه ی استفاده از میسلار کوین چیست؟

یک پد پنبه ای یا پد آرایشی را به مقدار کافی میسلار واتر آغشته کنید به آرامی روی پوست صورت بکشید تا تمام آرایش و آلودگیها پاک شوند در صورت لزوم، این کار را تکرار کنید تا پد پنبه ای کاملاً تمیز از صورت جدا شود. معمولاً نیازی به شستشو با آب پس از استفاده از میسلار واتر نیست، اما در صورت تمایل میتوانید از آب استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میسلار واتر پوست لاکچری کوین اورجینال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Suggested products

محصولات پیشنهادی